ЕВРОПЕЙСКИ АВТОМОБИЛИ
Доставка и продажба на всички видове авточасти за леки и лекотоварни автомобили.Безплатна доставка за поръчки над 99.99 лв

ЕВРОПЕЙСКИ АВТОМОБИЛИ Съдържа 22 продукта.

Подкатегории

  • ALFA ROMEO
  • AUDI
  • BMW

    БМВ (BMW, съкращение от Bayerische Motoren Werke AG, Баварски моторни заводи АД) е германска компания с дейност обхващаща производство и продажба на моторни превозни средства (МПС), резервни части и аксесоари за МПС, продукти на машиностроенето, както и свързани с тях услуги. БМВ АД е фирмата-майка на концерна БМВ Груп, която е пазарно ориентирана към сектора „Автомобили“, „Мотоциклети“, „Финансови услуги“ и „Други дружества“. БМВ Груп работи на международно ниво в над 150 страни. БМВ Груп включва освен БМВ АД всички дъщерни фирми, върху които БМВ АД може да директно и управляващо влияние. Освен това БМВ АД управлява БМВ Груп

  • CITROEN
  • DACIA
  • FIAT
  • FORD
  • LANCIA
  • MERCEDES-BENZ
  • OPEL

    През 60-те години на 19 век Адам Опел решава да започне бизнес: в някогашен обор в родния му град Рюселсхайм, недалеч от Франкфурт на Майн, шлосерът се захваща с производството на шевни машини. Женитбата с дъщеря на фабрикант му осигурява необходимите средства за разширяване на бизнеса. А по-късно петимата му синове го подтикват да започне да произвежда и велосипеди.

    През 1889, три години след смъртта на Адам Опел, наследниците му насочват фирмата към производството на автомобили. Предприятието се разраства, а по време на Първата световна война Опел произвежда главно автобуси и камиони. След края на войната производството е спряно по нареждане на окупационните сили. Едва от 1927 Опел отново произвежда малки товарни автомобили.

  • PEUGEOT
  • RENAULT
  • ROVER
  • SEAT
  • SKODA
  • VW

    Годината е 1930 и Фердинанд Порше тъкмо основал компания наречена "Porsche Bьro".Компанията патентовала свой проект за предно окачване, доста различно от произвеждащите се през това време.През 1931г. ,германска фирма за мотори "Zьndapp" ,помолила Порше да конструира подходяща за тях кола.Порше направил седан с 2врати ,който приличал много на бъдещия Bettle.Това било "Typ 12"."Zьndapp" поискал да монтира 1.2литров двигател от техен мотоциклет.

    След 2 години Порше изкарал нов модел получил името "Type 32" ,направен за NSU.Тази кола приличала на KdF Wagen ,отколкото на Typ 12.Този модел също приличал и на Tatra V570 и имала много технически прилики.След Втората Световна Война ,немската фирма Volkswagen платила обезщетение на Tatra ,защото KdF Wagen бил взаимстван от Tatra-та.След тези събития NSU отхвърлила Type 32 проекта.

    По-късно през 1933, Адолф Хитлер се срещнал с Фердинанд Порше, за да обсъдят идеята на Хитлер за развитието на Фолксваген.Хитлер направил предложение на Порше за кола на народа, която може да побере 5 човека, да вдига 100км(62мили/h), да харчи 10литра/100km и да струва само 1000DM.Това била добра възможност за Порше да натурализира идеята си за малка кола, помагайки на Хитлер да създаде добра народна кола.

    Първоначално, Порше направил модел наречен Type 60, но скоро той е сменен от V1.Хитлер също поискал да има и открита(кабрио) версия: Порше конструирал V2 модела.
    Порше не е бил способен да направи двата модела до крайния срок,както и нямал време да направи дизайна на колите и да ги конструира.Той успял да изпълни обещанието си и конструирал двата прототипа и били тествани през 1935. Скоро дизайна на V1 бил променен и бил направен трети прототип.Този нов прототип бил VW3.Тези коли били поставени на строги тестове през 1936.

  • VOLVO
за страница
Показване на 1 - 12 от 22 артикула
Показване на 1 - 12 от 22 артикула
Обади се