Годината е 1930 и Фердинанд Порше тъкмо основал компания наречена "Porsche Bьro".Компанията патентовала свой проект за предно окачване, доста различно от произвеждащите се през това време.През 1931г. ,германска фирма за мотори "Zьndapp" ,помолила Порше да конструира подходяща за тях кола.Порше направил седан с 2врати ,който приличал много на бъд...
Годината е 1930 и Фердинанд Порше тъкмо основал компания наречена "Porsche Bьro".Компанията патентовала свой проект за предно окачване, доста различно от произвеждащите се през това време.През 1931г. ,германска фирма за мотори "Zьndapp" ,помолила Порше да конструира подходяща за тях кола.Порше направил седан с 2врати ,който приличал много на бъдещия Bettle.Това било "Typ 12"."Zьndapp" поискал да монтира 1.2литров двигател от техен мотоциклет.
След 2 години Порше изкарал нов модел получил името "Type 32" ,направен за NSU.Тази кола приличала на KdF Wagen ,отколкото на Typ 12.Този модел също приличал и на Tatra V570 и имала много технически прилики.След Втората Световна Война ,немската фирма Volkswagen платила обезщетение на Tatra ,защото KdF Wagen бил взаимстван от Tatra-та.След тези събития NSU отхвърлила Type 32 проекта.
По-късно през 1933, Адолф Хитлер се срещнал с Фердинанд Порше, за да обсъдят идеята на Хитлер за развитието на Фолксваген.Хитлер направил предложение на Порше за кола на народа, която може да побере 5 човека, да вдига 100км(62мили/h), да харчи 10литра/100km и да струва само 1000DM.Това била добра възможност за Порше да натурализира идеята си за малка кола, помагайки на Хитлер да създаде добра народна кола.
Първоначално, Порше направил модел наречен Type 60, но скоро той е сменен от V1.Хитлер също поискал да има и открита(кабрио) версия: Порше конструирал V2 модела.
Порше не е бил способен да направи двата модела до крайния срок,както и нямал време да направи дизайна на колите и да ги конструира.Той успял да изпълни обещанието си и конструирал двата прототипа и били тествани през 1935. Скоро дизайна на V1 бил променен и бил направен трети прототип.Този нов прототип бил VW3.Тези коли били поставени на строги тестове през 1936.
Гарнитура изпускат. с-ма 256166 14181-60A01 Suzuki Vitara
Щекер ключ за запалването K04W001AKN 111 905 865L Audi 80
Заключващ цилиндър запалване HP103560 357905855B VW Passat
Заключващ цилиндър запалване K04W011AKN 1H0905855 VW Passat
Щекер ключ за запалването K04W008AK 357905865 Seat Ibiza
Пистов ремък 1 987 947 857 11720-BX005 Nissan Almera
Сензор позиция педал газ ENT820001 044907385A Seat Ibiza
Щекер ключ за запалването K04W012AKN 4A0905849 VW Passat
Реле подгревни свещи 0608-02-0002P 0608020002P 191911261C VW Passat
Реле подгревни свещи 0608-02-0001P 0608020001P 171911261 VW Passat
Датчик, температура на охладителна течност Тeмпературен сензор охладител VEWS2605 4A0 919 501 A Audi Seat Skoda VW
Ключ на фаровете 191 941 531A K03W011AKN VW Golf
Ключ на фаровете FE15624 191 941 531K VW Golf
Ключ на фаровете K03W002AKN VW Passat
Ключ аварийни светлини K03W004AKN 3B0 953 235B VW Passat
Ключ за вентилатор/отопление DEW001TT 191959263 Audi 80
Щекер ключ за запалването FE18646 4B0905849 VW Passat
Ключ аварийни светлини FE22292 1J0 953 235C VW Golf
Производител:TOPRAN Каталожен номер:1H0 953 513C Оригинален номер:1H0 953 513C Информация продукт:Ключ мигачи Приложение:VW Golf
Датчик положение кол. вал 06A 905 161B HP110574 Audi A3